loader

OnlyFans performer claims journalist went by same name allegedly used to offer ex-Sun colleagues money for sexual images

It has been three weeks since allegations against the outspoken broadcaster Dan Wootton emerged.

Since then, he has continued to present his regular show on GB News while the publishers of the Sun and MailOnline have begun separate investigations, and an MP has asked questions about inquiries into the conduct of the rightwing polemicist.

If you wish to contact the author of this article with further information, please email jim.waterson@theguardian.com or contact the Guardian securely.

Leave a Reply